Sprzedaż nowych aut w Europie (UE, EFTA i Wielka Brytania) od stycznia do sierpnia 2020 roku oraz różnica w ujęciu rok do roku:
GRUPA VOLKSWAGEN | 1 880 042 | -30,6 |
Volkswagen | 821 279 | -33,4 |
Skoda | 402 178 | -23,4 |
Audi | 370 080 | -31,1 |
Seat | 237 646 | -34,6 |
Porsche | 45 475 | -6,3 |
GRUPA PSA | 1 056 164 | -39,6 |
Peugeot | 451 407 | -32,1 |
Opel/Vauxhall | 294 252 | -51,0 |
Citroen | 283 478 | -37,1 |
DS | 27 027 | -14,8 |
GRUPA RENAULT | 751 187 | -34,5 |
Renault | 501 070 | -30,7 |
Dacia | 247 581 | -40,5 |
Lada | 1 742 | -52,7 |
Alpine | 794 | -77,4 |
GRUPA BMW | 511 358 | -24,1 |
BMW | 409 586 | -23,8 |
MINI | 101 772 | -25,4 |
GRUPA HYUNDAI | 518 852 | -27,5 |
Kia | 259 442 | -23,4 |
Hyundai | 259 410 | -31,1 |
DAIMLER | 448 610 | -30,7 |
Mercedes | 437 360 | -24,2 |
Smart | 11 250 | -84,2 |
GRUPA TOYOTA | 421 705 | -21,9 |
Toyota | 393 652 | -22,0 |
Lexus | 28 053 | -21,0 |
GRUPA FCA | 412 270 | -38,6 |
Fiat | 294 608 | -36,9 |
Jeep | 69 950 | -41,9 |
Lancia/Chrysler | 24 725 | -40,6 |
Alfa Romeo | 20 412 | -45,2 |
FORD | 401 722 | -38,3 |
NISSAN | 176 522 | -35,3 |
VOLVO | 168 558 | -22,5 |
GRUPA JAGUAR LAND ROVER | 92 530 | -37,6 |
Land Rover | 65 737 | -32,0 |
Jaguar | 26 793 | -48,2 |
MAZDA | 85 088 | -46,0 |
MITSUBISHI | 72 934 | -30,0 |
HONDA | 47 913 | -42,9 |