Tytuł lidera rynku utrzymała Toyota. W styczniu 2022 roku klienci kupili i zarejestrowali 5 728 aut tej marki.
Udział Toyoty w rynku wyniósł 19,77%.
Na pozycji wicelidera znalazła się KIA, w przypadku której liczba zarejestrowanych aut wyniosła 3 246 szt.. Udział marki wyniósł 11,20%.
Na trzecim miejscu uplasowała się Skoda. Klienci czeskiego producenta zarejestrowali w styczniu 2022 roku 2 692 samochody. Udział marki w polskim rynku wyniósł 9,29%.
Na czwartej pozycji był Volkswagen, w przypadku którego liczba zarejestrowanych aut wyniosła 2 036 szt..
Udział marki w polskim rynku wyniósł 7,03%.
Na piątej pozycji jest BMW. W styczniu 2022 r. zarejestrowano 1 590 aut tej marki.
Udział marki w rynku wyniósł 5,49%.